Sommartider hey hey

Åkte in till stan imorse, tänkte att det borde vara rätt svalt ändå med tanke på att det alltid blåser inne i Luleå centrum så jag drog på med långa jeans och jeansjacka.
Det var dumt.
Svettades bort på bussen, svettades bort i kulturens hus, svettades bort överallt!
Kom hem, bytte om till jeansshorts och satte mig ute med mamma. Way better, 28 grader visar termometern idag också, om inte mer. Då spelar inte hostan så stor roll längre, även om mamma var snäll och sa att hon ska köpa hostmedicin till mig imorgon!
Det var däremot inte dumt.
Har sommarfeelings utav bara den nu, speciellt när min pojkvän skickar fina sms om hur glad han var förra sommaren när vi träffades. Allting känns bra idag, riktigt bra.
En av förra sommarens bilder som verkligen ger en cravings för vad som komma ska. Åh, vad jag njuter nu!

Lämna en kommentar

Under Bilder, Tankar

Lämna en kommentar